Reklamni animirani spot za naše „Farmofit domaćine“ ovjenčan je zlatnom nagradom u kategoriji „video“ na ovogodišnjem No Limit Sarajevo Advertising Festivalu, koji je 16. januara održan u glavnom gradu BiH!
Nagrađeni video, produciran za kompaniju „Rapić“, rad je Full service agencije „Aquarius“ iz Banjaluke. Naša višegodišnja saradnja rezultirala je ovom originalnom i inspirativnom kampanjom kroz koju smo, udruženim snagama, odaslali poruku da su proizvodi koji izlaze iz pogona naše Fabrike stočne hrane „Farmofit“ u svakom smislu – prirodan izbor.
Dakle, ovom reklamom smo iznova sve svoje sadašnje, ali i buduće saradnike i kupce podsjetili da izborom naše vrhunske stočne hrane ne mogu pogriješiti, a da greške nije bilo ni pri izboru načina na koji ćemo im to poručiti potvrdilo je i ovo priznanje na pomenutoj smotri kreativne industrije.
Nema sumnje da je žiri ovog festivala, koji okuplja predstavnike najboljih bh. marketinških agencija i oglašivača, oduševio naš dobroćudni, debeljuškasti brko koji voli životinje i pravi je domaćin. Inače, život mu je „udahnuo“ proslavljeni glumac Nikola-Kolja Pejaković, scenarista u agenciji „Aquarius“, koji ga je savršeno opisao u jednoj rečenici: „Životinje su kao ljudi – kada dobro i kvalitetno jedu i one su zadovoljne i srećne“.
Atmosfera koju je naš Domaćin prikazao kroz ovaj nagrađeni video spot je upravo onakva kakvu želimo na našim farmama i domaćinstvima – simbioza ljudi i životinja, puna pozitivne energije i zadovoljstva.
Mi razumijemo potrebe svojih domaćina i stoga su naši proizvodi ne samo prirodan izbor, već i onaj zlata vrijedan.