Kroz uspješno poslovanje firme “Rapić” iz Gradiške, više od dvije decenije izgrađivali smo naše ključne strategije – posvećenost vrhunskom kvalitetu finalnog proizvoda i poštovanju potreba svakog pojedinačnog kupca.
Stoga se naše poslovanje zasniva na sledećim principima:
Principi orijentisani prema kupcima
Na tržištu nastupamo sa proizvodima vrhunskog kvaliteta, kako bismo dobili nove kupce i zadržali postojeće. Zadovoljavajući njihove potrebe utičemo i na lokalni razvoj poljoprivrede i stočarstva. Svako kritičko, a dobronamjerno mišljenje primamo sa zadovoljstvom, jer ono predstavlja osnovu za kontinurano poboljšanje kvaliteta proizvoda i poslovanja u cjelini.
Principi orijentisani prema zaposlenima
Posebnu pažnju posvećujemo edukaciji i konstantnom usavršavanju naših zaposlenih i njihovom ličnom zadovoljstvu. Osposobljeni i motivisani, oni svojim profesionalnim radom doprinose stvaranju povjerenja u kontaktu sa kupcima i poslovnim partnerima.
Principi orijentisani prema partnerima
Sa našim partnerima želimo njegovati dugoročnu, pouzdanu i ravnopravnu saradnju, kako bi prepoznali da smo partner sa kojim mogu ostvariti svoje ciljeve.
Strategijom društvene odgovornosti želimo poslati poruku da ulaganjem u savremene tehnologije, korištenjem organskih sirovina u proizvodnji i ekološkim upravljanjem otpadom, ulažemo u svoju budućnost i budućnost zajednice. Stalnom edukacijom radnika, odgovornim postupanjem sa otpadom i otpadnim vodama pokazujemo našu brigu za društvo i okolinu.